Friday workout

Strax innan 9 idag gav jag mig iväg på en löprunda. Sprang 3km idag och har nu uppfyllt mitt mål med vecka 1 av 8. För att lättare kunna mäta min mål och bocka av dom har jag valt att springa 1 mil per vecka. Det blir alltså Måndag 3km, Tisdag 4km och Torsdag 3km. På grund av besök denna veckan ändrade jag veckodagar. Superskönt att jag klarade denna veckan i vilket fall. Även 5:2 dieten för denna veckan är avklarad. Känner mig väldigt motiverad till att klara dessa 8 veckor och sedan förhoppningsvis utveckla mina mål ytterligare när de jag har nu är klara.
Efter min löprunda åt jag havregrynsgröt med banan och kanel och begav mig sedan till gymmet för att köra ben. Just nu kör jag inte så mycket vikter utan tränar på hållningen och själva rörelsen. Det ser inte så jobbigt ut men med rätt fokus och vilja blir det väldigt jobbigt! Körde lite maskiner som uppvärmning och gick i trappan 5 min som avslutning. Nu kurrar magen massor, har fixat fram kyckling på burk tillsammans med sallad och väntar nu på att mitt ägg ska koka klart. Ikväll blir det bio och avslappning så man kan påt igen imorgon. Axlar och armar står på schemat!
Du kan även vända boll och köra squats, var försiktig och tänk på rörelsen.
Sumosquats, tänk på rörelsen så det känns bra.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0